Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

Witam! to moja I notka.. hmm... na nowym blogu!  pierwszy raz mam przyjemnosc tu goscic. Mam nadzieje ze bedzie milo.    To bylo tak na wprowadzenie a teraz cos o mnie:!

Imie:Julka

Pseudo: cytrusek, quite, cebula.... ale cytrusek to pseudo w dziesiatke!

gg: 1972446

e-mail: mysza022@wp.pl bardzo prosze droga wolna,, mozecie pisac!

kocham: m.. mi.. mir.. mirk... nie dokoncze bo jeszcze sie dowie..hehe, a przede wszystkim kocham ŻYCIE!!!!!!! ;)

nie lubie: bolu brzucha (a szczegolnie rzoladka), szkoly, hamow, babki od anglika..nijakiej p. Ewy

         ok koncze bo nie mam zbyt duuzo czasu ale obiecuje sobie ze wkrotce napisze! papa

akta : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
272829303112
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

tycjana | a-g-a-t-a | zbeer-sc | kaka-cool | zraniona | Mailing